![Risa Malvada :risamalvada:](./images/smilies/risamalvada.gif)
Hitman 2
-
Devil_May_Cry
Tengo 0 Amigos de Facebook - Mensajes: 5585
Re: Hitman 2
Esta bien.. digamos que yo tengo mis gustos.. y vos no tenes ninguno ![Risa Malvada :risamalvada:](./images/smilies/risamalvada.gif)
Nos Vemos A Nosotros Mismos Como Seres Reales, Pero Quizas Somos Nuestro Propio y Engañoso Espejismo, Yo Que Me Veo Denso y Palpable, Soy Sin Embargo Alucinacion De Mi Mismo
-
Dawi
Jedi Council Member - Mensajes: 1796
- Contactar:
Aparte de que cada uno tiene sus gustos, también cada uno tiene sus pensamientos y demás. Simplemente algunos son unos pelotudos que nacieron asi y lamentablemente la enfermera no llego a darles rápidamente el culatazo en la cien para no dejar que deambulen tantos pelotudos por el mundo y otros son normales, son pensamientos nomás...Devil_May_Cry escribió:Esta bien.. digamos que yo tengo mis gustos.. y vos no tenes ninguno
![Imagen](http://img483.imageshack.us/img483/5052/firmacainnw0.jpg)
“May The Force Be With You”
El Chebauka Bailantero!
![Imagen](http://img246.imageshack.us/img246/5236/mfemoticonpsychoticbaccqi2.gif)
http://www.latinoreview.com/news/exclus ... lain-12508Exclusive: Hitman 2 Has A Villain
I for one besides loving movies, love video games. My close friends know this and one of my favorite video games are the ones from Hitman. And when "Hitman" was released in 2007, I liked it. And whether people liked it or not the movie ended up grossing just shy of $40 million dollars in the US, and overall made almost $100 million on a $30 million dollar budget.
Twentieth Century Fox decided to make a sequel to the film based on the Eidos videogame about Master Assassin Agent 47. Daniel Casey (who wrote 2009 Blacklist script Jimmy Six) has written the most recent draft, which Kyle Ward was originally hired to write and Spanish helmer Daniel Benmayor is set to direct.
I was just told by a source that the script for "Hitman 2" was recently turned in and the buzz on it is that it's a hot script. The source states, "It's great."
The sequel is a new take on Agent 47 and the franchise. The story mostly takes place in the U.S. I was also told that a the villain known as 'Albino' is whom Agent 47 goes up against.
Could it be 'Albino' from Hitman: Blood Money? Hope so cause in the video game it also marks Agent 47's arrival to the United States and as I said the story will mostly take place in the U.S.
The only question now is will Timothy Olyphant shave his head and return as Agent 47? That is still unclear.
Stay tuned for more details soon.
GamerTag XboxLive: KanonZombie
PSN Id: KanonZombie
-
Devil_May_Cry
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Nos Vemos A Nosotros Mismos Como Seres Reales, Pero Quizas Somos Nuestro Propio y Engañoso Espejismo, Yo Que Me Veo Denso y Palpable, Soy Sin Embargo Alucinacion De Mi Mismo
Mira vos, este thread tenia drama tambien ![Risa Malvada :risa:](./images/smilies/risamalvada.gif)
![Risa Malvada :risa:](./images/smilies/risamalvada.gif)
La violencia generada por Crepusculo no conoce limites...
GamerTag XboxLive: KanonZombie
-
Devil_May_Cry